۱۳۹۰ شهریور ۹, چهارشنبه

کارگاه رمان نویسی سناپور

<div style="direction:rtl;text-align:right">کارگاه رمان نویسی</div>:


یک دوره کارگاه رمان‌نویسی از اواخر شهریور برگزار خواهم کرد که شامل یک دوره ی مقدماتی هفت جلسه‌یی برای نوشتن خلاصه رمان و پرونده‌سازی برای شخصیت ها خواهد بود. سپس برای کسانی که این دوره را بگذرانند و خلاصه‌شان را تکمیل کنند، دوره‌هایی برای نوشتن خود رمان برگزار خواهد شد که دست کم ده جلسه خواهد بود. این دوره‌ها مناسب کسانی است که تجربه‌ی کافی در داستان‌نویسی و احیانا رمان‌نویسی داشته باشند و همین طور بتوانند با این شیوه‌ (که بر نوشتن خلاصه و طرح متکی است) کنار بیایند. شرکت در کارگاه در درجه‌ی اول مستلزم داشتن خلاصه‌یی کلی از رمانی است که نوشته خواهد شد. این خلاصه باید در حداکثر پنج صفحه‌ی تایپی نوشته شده باشد تا سپس در طول دوره بشود روی آن کار کرد.


کسانی که علاقه‌مند به شرکت در این دوره هستند لطفا مشخصات خود را به صورت کامنت برای این مطلب بنویسند. با واجدین شرایط از طریق ایمیل یا تلفن حداکثر ظرف دو هفته تماس گرفته خواهد شد. ذکر این نکته هم شاید لازم باشد که فعلا تا زمانی نامعلوم کارگاه داستان کوتاه برگزار نخواهم کرد. ضمنا علاقه‌مندان برای آشنایی بیش‌تر با شیوه‌ی کار این کارگاه و داشتن پیش‌زمینه برای کارگاه به‌تر است کتاب "یک شیوه برای رمان‌نویسی" نوشته‌ی خودم را خوانده باشند.


مشخصات لازم:


۱_ مشخصات کلی همچون نام، سن، تحصیلات، شغل، شماره‌ی تماس، نشانی ایمیل.


۲_ تجربه ی داستان نویسی: مدت نوشتن، کارهای منتشر شده در نشریات چاپی و اینترنتی، کارگاه‌های آموزشی که احتمالا گذرانده اید.


(هزینه‌ی ثبت نام: ۸۰ هزار تومان برای هفت جلسه، روزهای کارگاه: شنبه یا دوشنبه، ساعت:۳۰ /۱۷/ تا ۲۰مکان: بلوار کشاورز)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

یک گوشه دنیا

 کشوری یک گوشه از دنیاست که فراموش شده یک گوشه از دنیاست که حتا خدا هم اونو فراموش کرده یک گوشه از دنیاست که مردمش وجود ندارن هیچ دعایی به آ...