۱۳۹۰ بهمن ۱, شنبه

جامعه ای که من در آن زندگی می کنم

با لباس گشاد و شلوار جین یه تریپی مثل رپرها میرم بیرون لباسم رو اونقدر گشاد میگیرم که نه چیزی از بدنم معلوم باشه نه چیزی از قد و هیکلم چون:
یا ارشاد گیر میده
یا خیلی از مردها در هر قدمم با نگاهشون با حرفهاشون با حرکاتشون و با اون دستهای هرزه کثیف متلکی نثارم می کنند
یا بعضی از زنها با نگاه و رفتارشون می خوان بگن بد پوشیدی و اگه کسی بهم متلک بگه خواهند گفت: خوب خانم تقصیر خودته باید جوری بپوشی که کسی نتونه حرفی بهت بزنه

من در چنین جامعه ی سعی می کنم خودم را در لباسهای گشاد مدفون کنم و با نگرانی در جمع مردان حاضر بشم یا خانه نشینی رو به این وضعیت ترجیح بدم
اینست جامعه ی من پس حرفه ی گلشیفته برای این جامعه قابل تصور نیست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

یک گوشه دنیا

 کشوری یک گوشه از دنیاست که فراموش شده یک گوشه از دنیاست که حتا خدا هم اونو فراموش کرده یک گوشه از دنیاست که مردمش وجود ندارن هیچ دعایی به آ...