۱۳۹۱ فروردین ۱۸, جمعه

جواب


جدا شدن همیشه سخته اما
یه وقتی هست میای به من میگی فلانی من دوره ی خوبی داشتیم اما من می خوام برم
یا میای میگی فلانی گور بابات تو خیلی نفهم بودی و من از توی نفهم می خوام جدا بشم
اما
یه وقتی هم هست بدون هیچ حرفی میری
من احمق هم هی از خودم می پرسم آخه چی شد رفت؟ ینی من کاری کردم؟
هی منتظر می شم هی خودم رو محاکمه می کنم و تا سالها توی خماریش می مونم
یا توی مدتی که من با تو دوستم منو توی آب نمک می ذاری و من فکر می کنم که با تو دوستم اما نیستم آخرش که می فهمم همچین بلایی سرم آوردی می دونی چقدر می سوزم؟ تا آخر عمر هم با هرکی دوست می شم فکر می کنم نکنه اینم مثل اون منو توی آب نمک خوابونده
این خیلی بده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

یک گوشه دنیا

 کشوری یک گوشه از دنیاست که فراموش شده یک گوشه از دنیاست که حتا خدا هم اونو فراموش کرده یک گوشه از دنیاست که مردمش وجود ندارن هیچ دعایی به آ...