۱۳۹۱ آبان ۲۷, شنبه

هیچ از تو پنهان نیست

چرا باید پنهان کنم از تو
دلم گرفته و خسته ام از زندگی از عشق از آسمان و زمین
چرا باید پنهان کنم از تو 
که هر روز در خیابان صورتت را می بینم و چشم بر هم می زنم و می فهمم که در خیالم بوده ای
تصویری در خیالم تا تصور کنم نرفته ای و من نمانده ام
چرا باید پنهان کنم که هنوز تو را می بینم
در خیابان
خانه 
و در هر گوشه ی زندگی
هنوز هم هستی و برایم شعر می خوانی
هنوز هم هستی و با من از سیاست و زندگی و دین می گویی
باز هم می گویی بیا بمب روحیه
و تا کنارت نمی آمدم راحت نبودی
حتمن باید کنارت می نشستم و دست روی شانه ام می گذاشتی 
و باز هم من و تو بودیم و یک دنیا حرف 
چرا باید پنهان کنم از تو 
باورم نیست که تنها یک پنجشنبه ی دیگر به مراسم چهلم تو مانده و من دلتنگ تو هستم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

یک گوشه دنیا

 کشوری یک گوشه از دنیاست که فراموش شده یک گوشه از دنیاست که حتا خدا هم اونو فراموش کرده یک گوشه از دنیاست که مردمش وجود ندارن هیچ دعایی به آ...