۱۳۹۰ دی ۹, جمعه

مترو رایگان

امروز از ساعت 4 بعد از ظهر به بعد ملت در بهت و حیرت کامل بودن
آقا امروز من رفتم مترو دیدم جمعیت همه مبهوتن که چه کنن. من که رفتم سر وقت باجه ی بلیط دیدم بسته است منتظر بودم که چه خاکی بسرم بریزم که دیدم می گن ::: مجانیه مجانیه
یارو داد زد : کسی روزه نگرفته داره کفاره می ده؟؟
یکی دیگه گفت نه مهمونیه
یهو من مثل ایکیوسان مغزم تراوش کرد و گفتم:
آقا نه دی نه دی 
همه برگشتن به من نیگا نیگا
گفتم حماسه ی نه دی شده رهبر مهمون کرده
یهو دوزاری همه افتاد:))))
یکی از اون ور داد زد خاوری مهمون کرده خلاصه هرکی یه حدسی زد تا بلندگو اعلام کرد:::::: از ساعت 16 امروز تا پایان روز جمعه به مناسبت همبستگی مردم با رهبری خدمات مترو رایگان می باشد

یک گوشه دنیا

 کشوری یک گوشه از دنیاست که فراموش شده یک گوشه از دنیاست که حتا خدا هم اونو فراموش کرده یک گوشه از دنیاست که مردمش وجود ندارن هیچ دعایی به آ...