۱۳۹۰ شهریور ۱۵, سه‌شنبه

چگونه فیس بوک مان را امن کنیم



این پست مخاطب خیلی خیلی خاص داره بوس بهش. قربونت برم

<div style="direction:rtl;text-align:right">مخفی کردن فعالیت های شما از دید دوستان در فیسبوک !!!</div>:


نمیدانم چرا اینگونه است که هر کاری که در فیسبوک میکنیم ، به اطلاع سایر دوستانمان نیز میرسد . نظر میدهیم ، دوستان میفهمند . لایک میکنیم ، دوستان میفهمند . و چیزهای دیگری که البته به خودی خود بد نیستند و شاید وجودشان تعجبی هم نداشته باشد . چون فیسبوک یک شبکه اجتماعی است و در آن ما با سایر دوستانمان ارتباط داریم و اینکه بفهمیم یکی از دوستان چه صفحه ای را لایک کرده ، ضرری ندارد . شاید ما هم خوشمان آمد و لایک کردیم .

ولی با همه این اوصاف ، بعضی ها این وضعیت را دوست ندارند و به دنبال راهی برای خلاصی از این حالت میگردند . بسیار خب ، مانعی ندارد ؛ چون فیسبوک این امکان را در اختیار شما گذاشته است تا هر زمان که خواستید ، تنها با چند کلیک به سادگی به این وضعیت پایان دهید . با گویا آی تی همراه باشید ………..

اغلب کارهایی که ما در فیسبوک انجام میدهیم ، جزو دسته Recent Activity قرار میگرند . مثل همان مواردی که در بالا عرض کردیم . به منظور غیر فعال کردن این قابلیت ، مراحل زیر را انجام دهید .

۱- ابتدا وارد اکانت خود در فیسبوک شده و در منوی Account روی گزینه Privacy Settings کلیک کنید .



۲- در قسمت بالای صفحه و در مکانی که عبارت Connecting on facebook نوشته شده است ، لینکی با عنوان View Settings وجود دارد . روی آن کلیک کنید تا یک صفحه جدید باز شود .



۳- در صفحه جدید گزینه ای با عنوان See your likes, activities and other connections وجود دارد ( آخرین گزینه ) . در مقابل آن منویی قرار دارد که باید روی آن کلیک کنید و از بین گزینه های موجود ، آخرین مورد یعنی Customize را کلیک کنید .



۴- پنجره ای باز خواهد شد که در آن میتوانید مشخص کنید که چه کسانی بتوانند فعالیت های شما را مشاهده کنند . در اینجا یک منوی کشویی وجود دارد که باید از داخل آن ، گزینه Only Me را انتخاب کنید . با انتخاب این گزینه دیگر کسی قادر نخواهد بود تا کارهایی که شما انجام میدهید را مشاهده کند .



در پایان دکمه Save Settings را کلیک کنید .


آگهی:

بانه پدیا

بزرگترین مرجع راهنمای خرید و سفر به شهر مرزی بانه
http://www.banehpedia.com


پذیرش آگهی متنی و تصویری در نشریه خوارزمی


یک گوشه دنیا

 کشوری یک گوشه از دنیاست که فراموش شده یک گوشه از دنیاست که حتا خدا هم اونو فراموش کرده یک گوشه از دنیاست که مردمش وجود ندارن هیچ دعایی به آ...