معلمه توی کلاس زبان می پرسه: اگر شما رییس جمهور ایران می شدید چه کار می کردید؟
نصفی شروع به ایش ایش کردن آخرش هم یه پسره میگه : من اگه رئیس جمهور بودم همه ی آخوندا رو میکشتم
یهو همه: :-|
پ.ن: کلاس زبان ما توی ایرانه هاااا .
پ.ن2: درصد خشانت خون ملت رفته بالا هاااا( شما بخون خشونت)
پ.ن3: ما هوادار امام مقوایی هستیم ( بدون ربط)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر